Vă rugăm să faceţi directorul cache editabil

Pentru informaţii detaliate despre celelalte programe cofinanţate de Uniunea Europeană, vă invităm să vizitaţi www.fonduri-ue.ro

 
Prima pagină
ANTREPRENORIAT PERFORMANT PRIN TRAINING ŞI CONSILIERE PDF Imprimare Email

Proiectul "APT - Antreprenoriat performant prin training şi consiliere" este cofinanţat din Fondul Social European prin Programul Operațional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 – 2013 (POS DRU), axa prioritară 3 "Creşterea adaptabilităţii lucrătorilor şi întreprinderilor", domeniul major de intervenţie "Promovarea culturii antreprenoriale". APT se desfăşoară pe o perioadă de 24 de luni şi va conţine 40 de sesiuni de instruire pentru 720 de cursanţi si 150 de companii existente din trei regiuni de dezvoltare.


Proiectul a fost înaintat spre finanţare către Autoritatea de Management a Programului Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane, iar contractul de finanţare a fost semnat în luna iulie a acestui an. Valoarea totală a proiectului este de 20.075.618 lei, din care 95% este finanţare nerambursabilă, iar 5% este contribuţia firmei la acest proiect. Din valoarea finanţării nerambursabile, 94% vor veni din Fondul Social European.


Obiectivul proiectului este crearea, sprijinirea, consolidarea şi promovarea unei culturi antreprenoriale şi manageriale capabilă să accelereze generarea de afaceri de succes şi să marească competitivitatea IMM-urilor şi a micro-intreprinderilor din cele 3 regiuni implicate în proiect: Bucureşti – Ilfov (centru în Bucureşti), Sud – Est (centru în Galaţi) şi Sud – Vest (centru în Craiova). Proiectul îşi propune să asigure formarea de noi antreprenori şi profesionişti, cu un grad mare de adaptabilitate pe piaţa muncii, care să îşi poată promova şi materializa ideile de afaceri.

 
Grupul ţintă vizat este format din angajaţi, personal de conducere din IMM-uri, întreprinzători, persoane care doresc să iniţieze o activitate independentă, inclusiv femei, persoane în vârstă sau cu handicap şi proaspăt sau viitori absolvenţi care doresc să înceapă o afacere pe cont propriu, din cele trei regiuni în care se va implementa proiectul.

 
Promotorii acestui proiect sunt Brand Academy, Realfin Consulting şi Datasoft.


Brand Academy deţine un portofoliu cu peste 60 de programe educaţionale distincte, cu peste 3000 de persoane instruite în perioada 2005-2009. Activitatea şi portofoliul de programe al Brand Academy includ Şcoala de Management şi Leadership, Şcoala de Marketing şi Branding, Şcoala de Customer Service, Şcoala de Vanzari, Şcoala de Finanţe şi Şcoala de Comunicare, cu 72 de programe de programe de instruire pe termen scurt şi lung.

 

 
© 2009 Pactul Teritorial pentru Ocupare si Incluziune Sociala - Secretariatul Tehnic Permanent pentru Regiunea Sud Est | Copyright Asociatia C.I.D.I.E.D.D. Braila, Romania | Continutul acestui material nu reprezinta in mod necesar pozitia oficiala a Uniunii Europene sau a Guvernului Romaniei.